Шестеренні насоси серії VD внутрішнього зачеплення виробництва VALISI відносяться до насосів об'ємного типу дії, мають надійну і просту конструкцію (тільки дві рухомі частини). Даний тип конструкції дозволяє ефективно перекачувати як рідкі та чисті середовища, так і високов'язкі абразивні середовища з включеннями (наприклад, асфальт, шоколад, мед і т.д.). Насоси можуть перекачувати рідини, в'язкість яких складає від 1 сСт- 450.000 сСт. Насоси забезпечують рівномірну подачу і високий тиск. Розрізняють наступні конструкції шестеренних насосів: без осьової опори, з осьової опорою, «in-line» конструкція, моноблочна, а також високошвидкісна.
Широке використання насосів загального призначення в усіх сферах промислового виробництва по всьому світу обумовлено їх дбайливим поводженням з рідиною при перекачуванні, а також простою і надійною конструкцією, а також мінімальним технічним обслуговуванням самого насоса. Завдяки стандартним приєднувальним розмірам, насоси можуть компонуватись з будь-яким двигуном і іншими елементами приводу, відповідним стандартам NEMA або IEC.
Надміцні шестеренні насоси вирішують найскладніші завдання і забезпечують максимальну подачу при розвантаженні резервуарів великого обсягу. Конструкція насоса з кріпленням на лапах дозволяє використовувати різні типи механічних ущільнень без зміни конструкції самого насоса (серія Universal Seal). Великий стакан підшипника, розташований в задній частині насоса, дозволяє встановити будь-яке ущільнення, починаючи від звичайного набивного сальника і закінчуючи подвійним торцевим ущільненням.
Високошвидкісні промислові насоси Viking мають підвищену продуктивність, завдяки використанню подвійних кулькових підшипників і прямому компонуванню насоса з двигуном. Надійні механічні ущільнення і прокладки виключають протікання і збільшують термін служби насоса.
Шестеренні насоси з гелікоїдальними шестерями використовується для перекачування в'язких рідин на низькій швидкості. Насоси працюють за принципом шестерних насосів. Вал насоса передає круговий рух від своєї шестерні до іншої шестерні на зворотному боці. Коли шестерні розходяться, рідина заповнює простір між шестернями. Коли шестерні зближуються, ця рідина рухається з обертальним рухом до виходу. Ми можемо мати тиск до 20 бар відповідно до в'язкості рідини.